poniedziałek, 30 maja 2016

#17 Mój film - Video

Film, który zrobiłam, powstał w programie Windows Movie Maker. Po uruchomieniu pojawiło się okno główne, otworzyłam pliki video i zdjęcia, które chciałam, żeby znalazły się w filmie. Ułożyłam klipy w odpowiedniej kolejności (przeciągałam je w miejsca, w których chciałam, żeby się znalazły), następnie przycięłam je, by pozbyć się niepotrzebnych fragmentów (kliknęłam 2 razy w klip, pojawiło się okno menu, z którego wybrałam Narzędzie przycinania, pokazały się 2 wskaźniki, które ustawiałam, po zakończeniu kliknęłam na Zapisz przycięcie). Później dodałam zdjęcia (Dodaj video i zdjęcia - wybrałam odpowiednie i otworzyłam, zmieniłam czas wyświetlania i zapisałam). Wstawiłam przejścia poprzez Animacje. Dodałam muzykę, ustawiłam punkt końcowy i początkowy. Następnie dodałam tekst, zmieniłam kolor, wielkość i grubość. Gotowy film zapisałam poprzez --> Zapisz film--> Youtube




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz